Aşk Mektupları

+ Bu Kategoriye Yazı Ekle 

Aşk Mektupları | Sevgiliye Aşk Mektupları | Aşk Mektubu | Aşk Mektubu Oku | Yeni Aşk Mektupları | Kısa Aşk Mektubu | Kısa Aşk Mektupları | Uzun Aşk Mektubu | Uzun Aşk Mektupları | Sevgiliye Mektup

AYHAN .BÜŞRA

HEP AŞKIM DERDİN DEMEK YALANCI AŞK  BENİ UNUT DEDİM BANA SAHTE  NİŞAN YÜZÜĞÜ TAKTIN VE  SENDEN AYRILDIM NİYE  MEĞER  SEN BAŞKA BİRİSİYLE  NİŞANLISIN ŞUNU BÖYLE BİL BEN  SENDEN HAMİLEYİM EĞER SEN BENİ  VE ÇOCUĞUMU BIRAKIP GİDERSEN SENİ O  DÜĞÜNDE  REZİL  EDECEĞİM YANİ  ELİME MİKROFONU ALIP HERKESİN İÇİNDE  DİYECEM  BEN AYHANDAN HAMİLEYİM BANA GERİ DÖN  ELA  GÖZLÜM  .?SENSİZ BU ÇOCUKLA NE EYLERİM BİR YANDA SAMET KAFAYI TAKTI BANA BİR  DE SEN   NAPAYIM   HUZURUM  KALMADI FANİ DÜNYADA  YAPIŞTI  CANIMA BİR KARA  SEVDA   İKİNİZDE HAYATIMDAN S***R OLUN VE GİDİN ÖZELLİKLE AYHAN ALLAHIM SENİ

Ask sana benzer

Şuan çok uykum var sevgilim ama yazmak istiyorum uykulu gözlerle ...    Can Özümm kıymetlimm vazgeçilmeyenimm , tek ve son sevdiğimm ... Senle mutluyum ne olursa olsun  hep mutlu olacağıma da  inanıyorum inşaAllah evet  arada bi tartışabiliyoruz ama ben sana küsmem gıcıkta kapmam uyuz da olmam dememe bakma bi sinir olurum :) yüreğim bana kızgın küs olmanı kaldıramaz bana soğuk tepkili olmana dayanam ben yani , sana kırılsamda uzun süre gönül koymam sevdam izin vermez razı olmaz ben seni aklın düşünmediği gözün görmediği kulağın duymadığı kadar çok daha çok seviyorumm ... Ve ben küçüklüğümden beri sevdiklerimi kaybetmekten korkarım , şimdi senin için de öle bana bitiririm yok benle olmaz o zaman falan deme ben bunu düşünmekten dahi korkuyorum . ben alıştım karıştım sana bi bütün oldum senle o yüzden biz hep gelecekle ilgili konuşcaksak böle değil mutlu olabilmeyi güzel yuva kurabilmeyi düşleyelim zaten ikimizin de

İbo seni çok seviyorum

Seni öyle bi seviyorum ki anlam veremiyorum sensizliği kimsesizlik gibi görüyorum sanki sen olmazsan nefes alamam boğulur diye korkuyorum seninle geçirdiğim bi gün bile benim koça bi ömrüme bedel çünkü seninleyken ömrümde yaşayamayaçağım bi mutluluk yaşatıyosun bana senin Hayatımdan cıkmandan korkuyorum seninle vakit geçirememekten sana bakamamaktan korkuyorum sesini zaten çok özlüyorum biliyorsun daha da

Ayışığı (m)...

.... Merhaba benim olmayan ama bana ait olan eski aşk... Özlemişim sana yazmayı.. Özlemişim gözlerine dalıp hayaller kurmayı... Gerçi hiç uzun bakamadım  koyu kahvelerine... Sevdiğim... Sevmeyenim... En büyük hayalim... Çok özledim lan seni. Aylar oldu sesini duymayalı. Aylar oldu gözlerine bakmayalı.. Aylar oldu sesinden adımı duymayalı.  Pişmanlığım... Pişmanım  şimdi kapılarımı yüzüne çarptığıma... Zaten senin girmeye amacın yoktu olan yine bana oldu. Her zaman  ki gibi.. Ben kapılarımı kapattım önce görüşünün gitti gözlerimin önünden. Gözlerini kaybettim hafızamdan... sesin gitti yavaşça... En sona kokun kaldı. Hani şu beni uyuşturan uykumu getiren  kokun...  Bitti... Sen gidince benden bişey kalmadı geriye eski aşk... Kalbim de sana aitmiş. Aklımda. Hayallerim de..  Hatta Gülüşlerim bile... Sen gittin yolumu kaybettim. Hem ben   sana boşuna mı AyIşığı (m) diyorum?  Gecemi aydınlattığın için. Yolumu bulmama yardım ettiğin için. Yüzümü güldürdüğün için.  Olmuyor be eski aşk. Sevmiyorum dedikçe kalbim küfürler savuruyor bana. İstemedim dedikçe yıldızlar küstü. Ben gittikçe yollar

benim gökkuşağım siyahtan ibaret

bugün sevdiğim adamın doğum günü 01.09.2016 doğum günün kutlu olsun askım bak bugün yokum yanında mutlu en önemli anında böyle olmasını ben de istemezdim neden böyle oldu neden biz koptukki şimdi yanında olmak vardı hatırlıyomusun sana doğum gününde kalpli kutular yapmıştım sahi  noldu onlara duruyomu ama ben durmuyorm bak yokum yanında bugün benim olmam gerekken baskası  var yanında ben neyi merak ediyorum biliyomusun aklımda  büssürü soru var ama cevaplıyacak sen yoksun be sevgili napıyosun suan o kız yanındamı mesela napıyo sana benim sarıldığım gibimi sarılıyo ellerini benim tuttuğum gibi sımsıkımı tutuyo napıyo askım dediğinde gözlerinin içimi parlıyo sana sarılırken onunda kalbinin atışlarını hissediyomusun o değilde oda sana kalpli kutular yapıyomu benimkileri okurken canın yanıyomu sevgili yada okurken ufak bi gülümseme oluyomu hatırlıyomusun yaşadıklarımızı sonra pişman oluyomusun en çok onu mu benimi sevdin yada sevmedin sahi nasıl oluyo beni getirdiğin

Gönlümün Efendisi Memoli'me

Aşkımmm.. Senden ayrı kalalı bugün tam 80 gün oldu. Sen 80 gündür Çanakkale ' de askersin. Otomatikmen bende Hatay'da 80 günlük tazecik asker yariyim. Biliyorum daha şafak çok ama bu satırları yazarken dayanamayıp en son demem gerekeni en başta dile getiriyorum (daha dogrusu yaziya döküyorum) SENİ ÇOK ÖZLEDİM ÇABUK GEL NEFES ALMAK ZORLASİYOR SENSİZ... Aşkın bende çıkmaz sokak be gülüm.  Attığım adımda duyduğum her şarkıda seni anımsıyorum. Elini tutmayı boynuna sarılmayı özledim... Sen benim hayatımın

S'onsuzum gecemmm

ilk sesine aşık olduğum adam birkez gördüğüm bir dahada görürmüyüm bilmediğim o derin anlamlar olan gözlerini... Osmanım nefesim gecem... Hasretin bir kuyu yüreğimde yaş gözlerimde... On senedir hayatımda altı senedir yüreğimde dünyam olan adam koca adam seni seviyorum anlatırmı sevgimi yokki anlatacak kelime... Bir başkasının olduğun gün nefessiz kaldığım gündü.. Yürek sevdimi başkasıyla bile olacak olsa yinede

ebrudan barisa:-D

lan oglum seni bu kadar cok niye seviyorum bilmiyorum senden once yasamak nedir biomezdim omrumun yarisini mal mal sensiz nasik yasadim hayret ediyorum senin de beni ne kadar cok sevdigni biliyorum zaten seni icime ata ata artik patlicam hic bir yere sigdiramiyorum lan seni ictigim sigaramda bile sen varsin sensizlik heran bana olum gibi geliyo barisim sakin bana sorma ne zaman ayrilcaz diye cunku

SENİ COOOK SEVİYORUM

Ya ne desmeki şimdi  sen benim için öyle özelsin ki  dünya bir yana sen bir yana  yatiyorum sen kalkiyorum. Sen her şeyde her animda sen varsın  iykide varsın  sana teşekkür ederim bana aşkı sevgiyi  öğrettin  seninle geçirdiğim her günüme şükür ediyorum  yaa sen olmasan bn naparmisin bilmiyorum  iyki varsın o kadar saf ve temizsin ki  sana bakmaktan gözlerimi anlamıyorum  her gece yatmadan önce fotoğrafını öpüyorum    istegramdn fotoğraflarına bakıp sana tekrardan aşık oluyorum telefon daki fotolarinini bakarak dua ediyorum bir gün bizzat kendisi olacak  yanımda diye ümit ediyorum sayende telefonu öpmektn telefon la bir ilişkim oldu yaa.   Sabah uyandigimda ilk işim msj atmismi diye telefona bakmak oluyor resimlerine bakıyorum  resimlerine o kadar çok bakıyorum ki yüzünün her karesini ezberledim  seninle konuşurken bile  seninle saatlerce

seni seviyorum barişim benim

sevgilim ugruna can vericegim seni cok seviyorum bu dediklerimi her ne kadar da sana solesem gene bittmiyo sevgim seni her gormedigim saniye omrumden gidiyo kuzum allahimdan tek duam sensin huzurum hani bazen sana kizipta dirip falan atiyorum ya iste hep sana olan askimdan sevgilim ictigim her sigaramda bile sen varsin simdi gelsen bana sorsan sigaranmi yoksa benmi diye sigara derim alinip gidersin ama bilmessin ki ictigim her sigarada sen varsin o sigarayi her icime cekisimde biraz daha sana asik oluyorum uzerinde oldurucu yaziyor ama aldirmiyorum cunku seni her icime cekisimde sana biraz daha yaklasmis biraz daha asik olmus oluyorum sakin sorma bana benden ne zaman vaz geciceksin diye cunku ben bile


+ Bu Kategoriye Yazı Ekle 

Son Yazılan 10

Ask sana benzer

YazanGizemli

Şuan çok uykum var sevgilim ama yazmak istiyorum uykulu gözlerle ... Can...

kardes

Dostluk yüreğindeki acıyı paylaşmaksa, ağladığında sıcacık bir kucaksa, gerektiğinde ateşe atlamaksa dünya...

sen benımsın hayal...

Giderken ardına bakma, yakışır bir veda olsun. Hayatımı mahvettin ama güzel roldü...

İbo seni çok...

Seni öyle bi seviyorum ki anlam veremiyorum sensizliği kimsesizlik gibi görüyorum sanki...

Ayışığı (m)...

.... Merhaba benim olmayan ama bana ait olan eski aşk... Özlemişim sana...

benim gökkuşağım siyahtan...

Yazanpiskopat sevgili pisko

bugün sevdiğim adamın doğum günü 01.09.2016 doğum günün kutlu olsun askım bak...

Gönlümün Efendisi Memoli'me

YazanDelinin Dişleği

Aşkımmm.. Senden ayrı kalalı bugün tam 80 gün oldu. Sen 80 gündür...

S'onsuzum gecemmm

YazanZeynep

ilk sesine aşık olduğum adam birkez gördüğüm bir dahada görürmüyüm bilmediğim o...

hayalet sevgilim r...

Bu gecede yokluğunda seni kağıtlara anlatıyorum . Saatlerce , günlerce odamdaki dört...